Brak produktów w koszyku


PayU - Bezpieczne p�atno�ci internetowe

  1. Jak postąpić w przypadku nieobecności klienta w domu?

    należy skontaktowac się z firmą kurierską podając numer przesyłki. Kontakt do firmy kurierskiej z nr przesyłki jest wysyłany na adres mailowy klienta po zrealizowaniu zamówienia w potwierdzeniu wysyłki.

  2. Co zrobić,gdy zapomniałem loginu i hasła dostępu do konta?

    prosimy o wiadomość z adresu jakiego dotyczy sprawa z tytułem zmiany hasła

  3. Jak dobrać odpowiedni rozmiar ubranka?

    należy zmierzyć ubranko,które będzie odpowiednie w dniu Chrztu Swiętego i porównać z naszą tabelą rozmiarów

  4. Czy można zwrócić lub wymienić ubranko?

    nasze ubranka można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od zakupu

  5. Jak można zakupić towar?

    nasze produkty można zakupic:

    1.w sklepie internetowym: www.jozefinka.sklep.pl

    2.pisząc wiadomośc e-mail: jozefinka@jozefinka.sklep.pl

    3. dzwoniąc pod nr tel: 605-965-513

  6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    realizacja zamówienia trwa od 3 do 14 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionych i wybranych towarów. Większość produktów jest dostępna w ciągłej sprzedaży. Jeśli zależy Państwu na szybkiej realizacji zamówienia proszę o informację przy składaniu zamówienia lub wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mail.


    Kontakt do naszej firmy:
    tel.605965513
    e-maill: jozefinka@jozefinka.sklep.pl

  7. Jak mogę zapłacić za zamówione produkty?

    Zapłacić za zamówienie można następująco:

    -wykonując przelew bankowy (przedpłata )

    -płacąc u kuriera przy odbiorze przesyłki

    -płacąc kartą za pomocą Płatności.pl

Twoje pytanie:
Imię
Nazwisko:
E-mail:
zadaj pytanie
 
   
Ta strona wykorzystuje pliki typu "cookies". Identyfikują one Twoją przeglądarkę i usprawniają działanie strony. W ustawieniach przeglądarki można wybrać opcję odrzucania plików "cookies". Odrzucenie może spowodować, że nie wszystkie treści będą prawidłowo wyświetlane. Zamknij